לימודי נטורופתיה

מהי נטורופתיה?

על פי הגישה הטיפולית הנטורופתית, בכל אחד מאיתנו קיים כוח פנימי שמסייע לנו לרפא את עצמנו. שילוב ושימוש בכוח הזה בצירוף שימוש בכוח הטבע – הצמחים, האקולוגיה והרוח – יביא את הגוף שלנו למצב מאוזן ובריא. אם נדע לחזק את הכוח פנימי ואת הכוח החיצוני ולהשתמש בהם בצורה נכונה, נוכל לשפר משמעותית את הבריאות שלנו.  שנות לימודים שבמהלכן נכשיר אותך כנטורופתית מומחית. במסגרת  מכללת מעינות מציעה לך מסלול מקיף של מסלול הלימודים לנטורופתיה נלמד אותך את יסודות הגישה הנטורופטית, נחשוף בפניך את דרכי הטיפול השונות של הנטורופתיה, ונבנה עבורך ארגז כלים רחב, שיאפשר לך להגיע לאבחון של בעיות בריאותיות, ולהעניק להן את הטיפול המדויק והיעיל ביותר.

לימודי נטורופתיה במכללת מעינות

תפיסת הלימודים במכללת מעינות דוגלת בשילוב הידע הנטורופתי  עם גישת הטיפול המערבית. גישה זו מאפשרת לך להשתלב עם סיום הלימודים בעבודה בקופות החולים בבתי החולים במסגרת מערך הרפואה הישראלי.

תוכנית הלימודים במגמת נטורופתיה של מכללת מעינות, חושפת בפניך את כלל התחומים שמהווים את הבסיס לבריאותו של האדם, ומתמקדת בשני רבדים עיקריים של הטיפול הרפואי:

> בנייה של אורח חיים מאוזן ובריא ושמירה עליו לאורך זמן.

> זיהוי בעיות בריאותיות והצעת מיגוון דרכי טיפול שיאפשרו להתמודד איתן.

"נטורופתיה הוא תחום מרתק. מאפשר לי לעזור לאנשים לעשות שינוי"
טליה בראל | רכזת מסלול נטורופתיה
נטורופתית והרבליסטית קלינית, בעלת קליניקה טיפולית פרטית

במקום שבו מקצועיות, איכות ובית נפגשים... שווה להיות!

ליאורה אבוחצירא

בוגרת מסלול נטורופתיה ורפואה סינית

אפשרויות תעסוקה
בתי חולים

היום, במרבית בתי החולים קיימים מחלקות לרפואה משלימה, אשר מבקשות לצרף אליהן מטפלות טובות ומנוסות.

בתי מרקחת

בתי המרקחת, הפארמים השונים, חנויות הטבע, מחפשים יועצי תוספים ותזונהשעברו הכשרה במקום מוכר על מנת לתת ייעוץ נכון ללקוחות בדבר: תוספי מזון, שמנים אתריים, תזונה נכונה ועוד.

מרכזים רפואיים

בכל קופות החולים ישנן מחלקות של רפואה משלימה אשר מעסיקות מטפלים בעלי הכשרה מקצועית ברפואה משלימה במגוון רחב של תחומי טיפול. הרבה מהבוגרות שלנו מועסקות בשלל קופות החולים.

קליניקה פרטית

ישנה קשת רחבה של קליניקות פרטיות גדולות אשר מקימות סניפים בתפוצה ארצית, כמו כן בוגרות שפותחות קליניקות מצליחות.

בית הדפוס 11, גבעת שאול, ירושלים
איך מגיעים אלינו?

מלאי את הפרטים
ויועצת לימודים תחזור אליך בהקדם

דילוג לתוכן