מעינות, מכללת מעינות, מעיינות, מכללת מעינות, מכללה לרפואה משלימה
מעינות - מכללה ללימודי רפואה משלימה בשיתוף לימודי החוץ של האוניברסיטה הפתוחה
IconsCat
Maayanot
מידע על הקורס
20 מפגשים
80 שעות אקדמיות
תעודה

המסיימות את הקורס והעומדות בדרישותיו תקבלנה אישור על לימודיהן מטעם מכללת מעינות ומירב - בית הספר לרפואה משלימה מבית לימודי החוץ של האוניברסיטה הפתוחה

עדנה דביר

מנהלת המגמה לפסיכותרפיה הוליסטית במכללת מעינות B.A. בפסיכולוגיה ולימודים לתואר MA בתרפיה באומנויות BFRP – מטפלת בפרחי באך - מוסמכת מטעם מרכז באך באנגליה מנחה סדנאות וקורסים לעבודה עם קלפים מכשירה מזה שנים אנשי מקצוע לעבודה עם קלפי האימון והטיפול במוסדות וארגונים. מנחה בעלת ניסיון לתהליכי מודעות והעצמה בסדנאות וקורסים לקהל הרחב. בעלת ניסיון של 5 שנים בעבודה רגשית עם נפגעי טרור באמצעות הקלפים הטיפולים. מטפלת ומורה מוסמכת מטעם מרכז באך לריפוי בפרחי באך, בעלת 18 שנות ניסיון מקצועי כמטפלת הוליסטית.

הרשמה לקורס
שם:
משפחה:
טלפון:
דוא"ל:
אני מאשרת לקבל מידע בנוגע לקורסים והרשמה
Share
שתפו
פסיכולוגיה התפתחותית
מינקות עד לגיל ההתבגרות 
תחום בסיסי העוסק במגוון נושאי התפתחות הילד מינקות ועד לגיל ההתבגרות בהם: תהליכי התפתחות גופניים, קוגניטיביים, חברתיים ורגשיים, יכולת פתרון בעיות, רכישת שפה, הבנה מושגית, הבנה מוסרית וגיבוש הזהות. הבנת ההתפתחות של האדם מסייעת להבין את עולמו הפנימי כבוגר ולסייע לו.
 
 
תכנית הלימודים
גישות תיאורטיות של התפתחות
הקשרים של התפתחות-תורשה וסביבה
שיטות לחקר ההתפתחות 
הינקות:
               התפתחות יכולת התפיסה
               למידה אצל תינוקות – התניה קלאסית והתניה אופרנטית
       התפתחות קוגניטיבית  – התפתחות מושג האובייקטים 
               התפתחות חברתית ורגשית - גישת ההיקשרות
             התיאוריה של ג. בולבי ושל מ. מאהלר
הגיל הרך:
               התיאוריה של ז.פרויד 
               התפתחות קוגניטיבית - התפתחות השפה
               התיאוריה של ז. פיאג'ה
       התפתחות חברתית ורגשית – חיברות, מעבר לעצמאות, יחסי הורה ילד
גיל הגן:
                התפתחות קוגניטיבית – כלים מושגיים של חשיבה, יכולת הקשב והזיכרון, קוגניציה חברתית 
                התפתחות רגשית – ויסות רגשי, תפקיד המשחק, יציבות מול שינוי
                התיאוריה של ויניקוט
                תיאורית הלמידה החברתית - מודלים ביהויוריסטים
תקופת הילדות:
                התפתחות קוגניטיבית : מושגי שימור, מיומנויות סיווג, יכולות זיכרון, מנת המשכל((IQ
                התפתחות חברתית: ה"עצמי", קבוצת השווים, נורמות ומעמד חברתי,
                התפתחות רגשית: ההשתנות הרגשית, מערכות יחסים במשפחה ובבית הספר
                התיאוריה של א. אריקסון
גיל ההתבגרות:
                התפתחות גופנית – שינויים ביולוגיים והורמונאליים, התבגרות מינית, דימוי גוף, 
                התפתחות קוגניטיבית - אופרציות פורמליות (התיאוריה של פיאג'ה), יכולת עיבוד המידע
                קוגניציה חברתית – שיקול דעת מוסרי, אגוצנטריות - המודל של קולברג
                התפתחות חברתית – התפתחות מושג ה"זהות האישית", אינטימיות וזהות בקבוצת השווים,
                השפעה דו-כיוונית ביחסי המשפחה
                מתבגרים במסגרות הלימוד
פסיכופתולוגיה התפתחותית: 
                אוטיזם, הפרעות התנהגות, הפרעות קשב וריכוז (ADHD), אנורקסיה נרבוזה
גישות הוליסטיות ושילוב רפואה משלימה בהתפתחות ילדים ומתבגרים
 

פתיחת הקורס הקרוב:

י"ט טבת, 22.12.13

 

ימי ראשון, בין השעות 13:00-16:00

20 מפגשים

תנאי קבלה: לימודי מבוא לפסיכולוגיה בכל מסגרת שהיא

 

במחיר חד-פעמי! 1,600 ₪!

הזדרזי להירשם!!!

 

Facebook
Youtube
התקשרי
02-6510888
שם:
משפחה:
טלפון:
דוא"ל:
אני מאשרת קבלת דואר אלקטרוני
Banners
Fusion-Studio.co.il
כל הזכויות שמורות © למכללת מעינות - לימודי רפואה משלימה 2013