לימודי פסיכותרפיה הוליסטית – לדבר אל הנשמה

לצערנו גם בשנת 2022 אלפי אנשים נשים וילדים סובלים מלחץ, דיכאון ובעיות רגשיות שונות. נשים רבות מרגישות שיש להן הזדמנות ללמוד מקצוע שבאמת תורם לחברה ובוחרות במסלול לימודי פסיכותרפיה הוליסטית.

עולם הטיפול והפסיכותרפיה ההוליסטית הוא רב גוני ומורכב, הוא מכיל בתוכו שלל גישות וזרמים שבאים לסייע לאדם בהתמודדות עם בעיות וקשיים. 

 

כאשר מתמודדים עם קושי כלשהו, בין שמדובר במכאוב פיזי, במשבר נפשי או בחסם רגשי או חברתי, יש לא מעט גורמים שחשוב להביא בחשבון כדי להגיע לריפוי ולהשלמה. 

פסיכותרפיה הוליסטית היא גישה טיפולית בין תחומית, המשלבת פסיכולוגיה עכשווית עם טכניקות, הוליסטיות ואינטגרטיביות. 

 

לימודי פסיכותרפיה הוליסטית – מה לומדים?

 

במסגרת לימודי פסיכותרפיה הוליסטית לומדות הסטודנטיות, מרכיבים מסוימים מעולם הפסיכולוגיה הקלאסית, אך ישנם כמובן לא מעט הבדלים. 

בניגוד לפסיכולוגים הקונבנציונליים המבססים את הטיפול בעיקר על שיחות, ארגז הכלים של הפסיכותרפיסט הרוחני הוליסטי כולל הרבה טכניקות נוספות, מבוססות התנסות וחוויה בלתי מילולית. 

 

גישות הוליסטיות בטיפול הנפשי מתמקדות בין היתר בשילוב של מספר שיטות התערבות המתייחסות על אחת לפן אחר של הבעיה עמה מתמודדים המטופלים, כגון שילוב של תרפיית מגע עם טיפול תנועתי, תרגילי מדיטציה ונשימה ועבודה אנרגטית.

שיטות הטיפול כוללות, בין השאר, מיינדפולנס, מדיטציות ועבודה במצב תודעה חלופי לצורך מפגש עם הארכיטיפים המצויים במעמקי תת המודע (למשל הילד הפנימי, הצל, האנימה והאנימוס ועוד), פירוש חלומות בגישה טרנספרסונלית, עבודה עם כלים עוקפי תודעה (כמו קלפים למשל), טכניקות טיפול עכשוויות מאוד,  כגון ACT, EFT, AEDP, טבע-תרפיה ועוד.

 

כחלק מהקורס מקבלות התלמידות כלים להקמת קליניקה עצמאית, ועם סיום הלימודים מוענקת להם תעודת הסמכה, שעימה תוכלנה לעסוק במקצוע יוקרתי, המשלב משמעות אישית עם מימוש היעוד הרוחני לעזור לאחרים. 

מכללת מעינות ללימודי רפואה משלימה שמה דגש רב על לימודי פסיכותרפיה הוליסטית באווירה נשית נעימה וכמובן מקצועיות בלתי מתפשרת.

 

מכללת מעינות
לימודי רפואה משלימה

בית הדפוס 11, גבעת שאול, ירושלים
איך מגיעים אלינו?

מלאי את הפרטים
ויועצת לימודים תחזור אליך בהקדם

דילוג לתוכן