ארומתרפיה לימודים ומה שביניהם

לימודי ארומתרפיה נעשו נפוצים יותר ויותר, עקב פריחה מחודשת של התחום בשנים האחרונות והיא משמשת ככלי טיפול משמעותי בטיפולי רפואה משלימה בקליניקה וגם בשימוש ביתי.

במהלך קורס ארומתרפיה לומדים להבחין בסגולות השמנים האתריים ושילובם בטיפול במצבי חולי. בנוסף, לומדים להכיר גם את שמני הבסיס הצמחיים, מכינים תערובות ארומטיות ותכשירים לטיפול בבעיות שונות.

בשנים האחרונות אנשים רבים מעדיפים לדעת את מהות החומרים שהם צורכים, הן כאשר מדובר בחומרים לשימוש פנימי (כמו תרופות) והן כאשר מדובר בחומרים לשימוש חיצוני (למשל מוצרים קוסמטיים).

בקורס ארומתרפיה לימודים מעשיים בשימוש בחומרי גלם טבעיים הם חלק עיקרי. צמחי מרפא למיניהם אינם מכילים חומרים מזיקים וכמו מוצרים תעשייתיים העשויים מחומרים כימיים וגורמים לעיתים לנזק. 

רוקחות טבעית מבוססת על חומרי גלם הנגישים לכולם, אבל לא לטעות! מדובר בתחום מקצועי לכל דבר שמצריך ידע ומומחיות לא מעטים. צריך לזכור שבטבע , יש גם חומרים רעילים המופקים מצמחים שנראים תמימים לחלוטין, לא בריאים ואפילו מסוכנים לשימוש כגון: אטרופה בלדונה, קיקיון מצוי, דטורה, פקעות נרקיס ועוד.

בקורס ארומתרפיה לימודים לרוקחות טבעית נלמדים במהלך שנה ב'. מכיוון שלא כולן מכירות את התחום הזה ראוי להרחיב עליו מעט.

ארומתרפיה לימודים לרוקחות טבעית 

לימודי רוקחות טבעית הנלמדים במסגרת קורס ארומתרפיה הפכו לפופולריים בעשור האחרון מכיוון שהם מלמדים אנשים איך ליצור מוצרים ידידותיים לסביבה וזה חלק   מהטרנד האקולוגי שכובש את העולם בסערה. 

ישנן מספר סיבות שהופכות לימודים אילו למבוקשים במיוחד: 

  • לימודי רוקחות טבעית יאפשרו לכן לנצל בהצלחה את היעילות של חומרי הגלם הטבעיים. התלמידות מקבלות כלים מעשיים לצד מידע עיוני ותיאורטי שיאפשר לטבע לעבוד בשבילכן ולא להיפך.
  • הידע הנרכש  במסגרת לימודי רוקחות טבעית מאפשרים לדעת את תכולת המוצרים שמשתמשים בהם ביום יום ולאבחן  אם הם עשויים מחומרים בטוחים ושמינון החומרים הטבעיים במוצר אכן יעיל
  • לימודי רוקחות טבעית יאפשרו לכן להיות יצירתיות ולגלות עולם חדש שטרם הכרתן, עולם שכולו אהבה לטבע שיש גם פרנסה בצידו.

במכללת מעינות, קורס ארומתרפיה לימודים מוכרים לתעודה מקצועית הלימודים כוללים התנסות עצמאית שהופכת אותם למרתקים, מעשירים וחווייתיים במיוחד

 

מכללת מעינות
לימודי רפואה משלימה

בית הדפוס 11, גבעת שאול, ירושלים
איך מגיעים אלינו?

מלאי את הפרטים
ויועצת לימודים תחזור אליך בהקדם

דילוג לתוכן