לימודי קואוצ'ינג לחיים חכמים יותר

לא פלא שתחום לימודי קואוצ'ינג תופסים חלק נכבד מלימודי גוף ונפש. שיטת האימון ההוליסטי מבוססת על גישה פורצת דרך בתחום הקואוצ'ינג, הרואה את המתאמן כאדם שלם המורכב ממערכת רגשית עמוקה ואינו רק "רובוט" משימתי המיועד להגשמת מטרות.

 לפיכך, ההכשרה בתחום מקיפה ונלמדת ברמה הגבוהה ביותר. במסגרת לימודי קואוצ'ינג לומדות הסטודנטיות גישות טיפוליות ורוחניות ומקבלות ארגז כלים רחב לאימון אישי משנה חיים.

אימון אישי לעומק הנפש

חכמת תורת הנפש היא אחת החכמות העמוקות והרחבות ביותר. הכוחות הנעלים והלא מודעים של האדם, נתפסים כמדרגות טהורות ונשגבות, שעליו לחשוף בעדינות. 

דרגות שבכוחן למלא את האדם בתקווה ואמונה בעצמו ובעולם.

המתאמן מציב את עצמו, שאיפותיו וכמיהותיו במרכז, והמאמנת עוזרת לו להתגבר על פחדים ומחסומים בדרך להגשמה עצמית. 

יש לזכור שתהליך קואצינג הוא תהליך חוויתי וחיובי, אך גם תהליך המכיל המון עוצמה ורגש.

 אדם המעוניין לעבור תהליך קאוצ'ינג, צריך להיות מוכן להיחשף, להיפגע, לקחת סיכון, להרגיש לפעמים בעננים ולפעמים בקרשים, לנסוע ברכבת הרים, לרקוד עם אי הודאות ובעיקר הוא צריך להיות שם, להיות נוכח, לשחק את המשחק של האימון ושל החיים ולא לצפות בו מהצד.

לימודי קואוצ'ינג – יצירת תהליך אימון מותאם

תהליך האימון הוא לרוב, תחום בזמן אשר מוגדר מראש, אשר בזמן זה המאמנת והמתאמן עוברים תהליך משותף על מנת שהמתאמן יגיע ליעד אליו הוא שואף.

 במסגרת לימודי קואוצ'ינג לומדות הסטודנטיות כיצד להתאים את האימון לפי הצרכים והשאיפות של המתאמן. תהליך אימון מקצועי מניע לפעולה,גורם לשינוי ותורם בהוויה של המתאמן ובעשייה שלו כאחד.

ככל שהמאמנת קשורה ומחוברת לתחום בו הוא מתמחה, יהיה לה קל יותר להבין את המתאמן ולהתאים לו אימון אישי יעיל.

במכללת מעינות לרפואה משלימה התלמידות מקבלות מגוון רחב של כלים ליצירת אימון מותאם אישית הנוגע בעומק הנפש ומביא לשינוי חיובי בכל תחומי החיים  

 

מכללת מעינות
לימודי רפואה משלימה

בית הדפוס 11, גבעת שאול, ירושלים
איך מגיעים אלינו?

מלאי את הפרטים
ויועצת לימודים תחזור אליך בהקדם

דילוג לתוכן