לימודי קואוצ'ינג – כל מה שרצית לדעת

האינטנסיביות של המאה ה-21 מביאה את האדם לא פעם לוותר ולהתייאש בדרך אל עבר הגשמת המטרות והיעדים שלו. בעולם המודרני ישנם לא מעט  "חסמים פסיכולוגיים" המונעים מהאדם לפעול ולהתאמץ כדי לשפר את איכות חייו.  

אימון אישי או  COACHING, באנגלית, הוא תהליך משותף בין מאמן למתאמן. במהלך האימון בונים מערכת יחסים עוצמתית העוזרת למתאמנים ומתאמנות לחשוב ולהתמקד בעתיד ובכך לעצב אותו על מנת להגיע למימוש עצמי אופטימלי של המתאמן. 

תהליך אימון אישי מוגדר בדרך כלל בזמן קצוב, והוא ממוקד בהשגת תוצאה ממשית ומעשית ולא בעולם הדמיון, במהלכו המאמן מעצים את המתאמן ומאפשר לו לגלות את הפוטנציאל האישי והמקצועי הגלום בו ולא יוצא לפועל מכל מיני סיבות.

אימון אישי עוסק בעולם הערכים, העמדות והגישות שלנו, כלפי עצמנו וכלפי העולם הסובב אותנו, תוך הקניית כלים ומיומנויות להתנהלות מיטבית ומקדמת בהווה ובעתיד

לימודי קואוצ'ינגמקיפים את כל תחומי החיים של המתאמן בין השאר הוא נוגע ב: 

  • קריירה
  • עסקים
  • ייעוד בחיים
  • זוגיות
  • הורות
  • יחסי אנוש
  • התמודדות עם קשיים
  •  אורח חיים בריא 

 

אימון אישי מה התהליך?

בתהליך האימון בוחר המתאמן מטרה  מסוימת שאותה הוא שואף להשיג, וביחד עם המאמן בונה לעצמו סוג של תוכנית פעולה מעשית הכוללת: מטרות ומטרות ביניים לפי לוחות זמנים ודרכים להשגתן.

 במקביל מסייע המאמן בבחינה מחודשת של ערכים שלפיהם האדם חי ומעודד אותו להכיר את עצמו בצורה אותנטית יותר.

בתהליך האימון מביאים את המתאמן למקום של התבוננות מעמיקה ואמיתית, על 2 דברים :

 

  1. במה אני חזק? מהן החוזקות שלי, הנכסים שלי והמשאבים שיש ברשותי, בעצם מהם אותם גורמים המניעים אותי קדימה בקלות ועוזרים לי להשיג את מטרותיי בחיים. 

 

  1. מה מעכב אותי? האם אני מודע לכל אותם גורמים המפריעים לי להתקדם בחיים? גורמים מעכבים כמו: חששות,חרדות ופחדים, המסיטים אותי מלהצליח.

 

לאחר התבוננות עמוקה, מוצאים את הדרך לעקוף או להתגבר עליהם וכך מאפשרים את השינוי המיוחל.

לימודי קואוצ'ינג במכללה מקיפים מעניקים לתלמידות ידע וכלים מקצועיים רבים שיאפשרו להם להתחיל קריירה חדשה כמאמנות אישיות במגוון תחומים.

בנוסף רוכשת התלמידה במהלך הקורס כלים תודעתיים רבי עוצמה לשיפור איכות החיים שלה ושל הסובבים אותה.

מכללת מעינות
לימודי רפואה משלימה

בית הדפוס 11, גבעת שאול, ירושלים
איך מגיעים אלינו?

מלאי את הפרטים
ויועצת לימודים תחזור אליך בהקדם

דילוג לתוכן