קורס עיסוי רפואי הוליסטי – כל מה שרצית לדעת

מאות ואולי אף אלפי שנים, לפני שעיסוי נקשר אצלנו לספא ולפינוק, הוא שימש כתורה רפואית לכל דבר. 

מקורות העיסוי, נעוצים עמוק בשחר הציביליזציה האנושית ואזכורים שלהם, מופיעים כבר ברישומים סיניים בני 3,000 שנה.

עיסוי, מסייע מאוד, להפחתת כאבים, להקלה על הגוף ולהרגעה. לאורך שנות ההיסטוריה הרבות התפתחו בכל חלקי העולם סוגים שונים של עיסויים: 

  • העיסוי הסיני
  • העיסוי התאילנדי המסורתי
  • העיסוי ההודי (מתוך האיורוודה) 
  • העיסוי השוודי המוכר לכולם

עם התפתחות חקר האנטומיה האנושית, התברר כי עטיפות השרירים בגוף , יכולות להתעבות, לאבד גמישות או להידבק אחת לשנייה ולגרום לפעילות לקויה של הנעת שרירים. הנעה קבועה של שרירים האלו, תמנע את הבעיה ותאפשר לשרירים גמישות וטווח תנועה אופטימלי. 

עיסוי רפואי הוליסטי – שילוב מרגיע

לחיי היום יום השפעות רבות על גופנו ונפשנו. הרעש, העייפות המציאות האינטנסיבית, כולם משרים עלינו, בין אם במודע ובין אם לא, תחושת לחץ, חרדה, תשישות וחולי.

ענפים רבים מתחום לימודי הרפואה המשלימה, יוצאים מתוך נקודת הנחה, שלגוף  יש אמצעים טבעיים משלו לריפוי והתאוששות מבעיות בריאותיות שונות, אלו נובעים מתוך החזרת האיזון וההרמוניה שבין הגוף לנפש.

 קורס עיסוי הוליסטי מנחה את התלמידה להתבונן במטופל כשלם. הביטוי הפיזי מושפע מהאיזון הגופני בין כל מערכות הגוף, השרירים, מכלול הרקמות הרכות, המתח שקיים בהן, חופש התנועה שקיים בהן, האופן שבו אנו מזינים את גופנו ועוד. 

מכאובים וסוגיות בריאותיות כאלו ואחרות, הם תוצרי לוואי המבטאים את חוסר האיזון בגוף. עיסוי הוליסטי נחשב לשיטה עתיקה של ריפוי, המנקה את הרעלים מהגוף ומשחררת אותו מלחצים נפשיים ומתחים.

טיפול באמצעות עיסוי הוליסטי, נחשב לאמצעי הגורם ומזרז את התהליכים הפיזיולוגיים והרוחניים בגוף, שיביאו לריפוי והמרצת מערכות הגוף, בכדי שיוכלו להשתקם ולשפר את תיפקודן.

מטפלים בעיסוי הוליסטי, מעידים, על אופי הטיפול, כמאיץ תהליכי ריפוי טבעיים ומשרה רגיעה ושלווה על הנפש. 

הטיפול מתאים מאוד, למצבים של כאבים אקוטיים, להפגת כאב מיידי, דלקות מפרקיות ובפרט כתפיים וברכיים, כאבי גב וצוואר חוזרים, פיברומיאלגיה, הזרמת דם מיטבית והפגת מתחים יומיומיים. העיסוי הרפואי – הוליסטי מתאים גם למבוגרים וגם לצעירים.

ללא ספק, קורס עיסוי רפואי מקנה לתלמידות כלים ושיטות שכבר הוכיחו את עצמן ועוזרות למאות אלפי אנשים ברחבי העולם.

מכללת מעינות
לימודי רפואה משלימה

בית הדפוס 11, גבעת שאול, ירושלים
איך מגיעים אלינו?

מלאי את הפרטים
ויועצת לימודים תחזור אליך בהקדם

דילוג לתוכן