לימודי נטורופתיה באווירה ייחודית

נטורופתיה היא שיטת טיפול המשלבת בין ידע רפואי מודרני לבין רפואה מסורתית וטבעית על מנת להגביר את כוח הריפוי של הגוף ולטפל במקור הבעיה הרפואית. 

לימודי נטורופתיה מתמקדים ברפואה טבעית המשלבת אורח חיים מיוחד, שיטות תזונה, וטיפול גוף ונפש. מתוך הבנה שהחיבור בין הגוף לבין הנפש הוא המעודד החלמה או מדכא אותה, אם אינו מטופל כמו שצריך.

נשים רבות בעולם מבקשות להירשם ללימודי נטורופתיה ולא בכדי מדובר במקצוע מדהים עם סיפוק ותחושת שליחות

זוהי שיטה או תפיסה, שמאמינה כי לגוף יש את כוחות הריפוי כדי לטפל בעצמו גם בהיבט נפשי וגם בהיבט הפיזי. הפירוש המילולי לשם נטורופתיה ביוונית ולטינית הוא "מחלה טבעית". 

היא שואפת לאבחן איפה ישנו חוסר איזון בין מערכות שונות בגוף, מה גורם לחוסר האיזון הזה, ואחר כך באמצעות שילוב של תזונה נכונה, לעיתים גם תוספי תזונה, פעילות גופנית, הפחתת סטרס והדרכה של המטופלים פועלת להחזיר את האיזון.

היתרון בשיטת טיפול כזאת הוא שהיא שואפת לאתר את המקור שגורם לבעיות בגוף ולא רק לתסמינים כאלה או אחרים, כך היא נותנת מענה לשורש הבעיה, ולא רק לכאבים או מחלה זמנית.

על פי הגישה הטיפולית הנטורופתית, בכל אחד מאיתנו קיים כוח פנימי שמסייע לנו לרפא את עצמנו. שימוש בכוח הזה בשילוב כוח הטבע, יביא את הגוף שלנו למצב מאוזן ובריא. 

סביבה לימודית ייחודית לנשים 

 במסגרת לימודי נטורופתיה עוברות התלמידות מסע פנימי וחיבור אל עצמן , אל הטבע והסביבה ואין יותר מתאים ללמוד באווירה נשית משפחתית ומעצימה

במכללת מעינות אנו מקפידות על יצירת אווירה נעימה,חמימה,ביתית ונשית.

מכללת מעינות לרפואה משלימה מציעה לך מגוון קורסים ברפואה משלימה באווירה נשית ומשפחתית המעודדת התפתחות והעצמה 

 

מכללת מעינות
לימודי רפואה משלימה

בית הדפוס 11, גבעת שאול, ירושלים
איך מגיעים אלינו?

מלאי את הפרטים
ויועצת לימודים תחזור אליך בהקדם

דילוג לתוכן