נטורופתיה – לימודים, מקצוע וחיים טובים

ישנן לא מעט סיבות ללמוד נטורופתיה. בוגרי מסלול נטורופתיה מקבלים המון ידע לטפל ולעזור לאנשים. מעבר לסיפוק העצום והשכר ,הם מקבלים מתנה לכל החיים- תהליך המשנה את התפיסה שלהם לגבי תזונה ואורח החיים ומביא אותם לחיות נכון יותר.

תזונה נכונה ,שינה טובה ועוד הרגלים טובים עשויים למנוע מחלות ולייצר לנו איכות חיים טובה יותר. כולם שואפים ליישם את ההרגלים הללו  בשגרת יומם, אבל זה לא תמיד פשוט לשנות מנהגים והרגלים הטבועים בנו מילדות.

לרוב בני האדם המודעים לשמירה על גופם, היו רוצים לשנות דברים מסוימים ,אך מעולם לא הגיעו ליעד הנכסף, עקב סיבות ותירוצים שונים. שינויים באורחות החיים עשויים להיות מהותיים מאוד ולהשפיע הן על הבריאות הנפשית והפיזית שלנו.

איך מונעים מחלות לפי גישת הנטורופתיה

ראשית מומלץ לעשות הכל כדי למנוע מחלות מראש, ויש חשיבות עליונה למערכת חיסונית חזקה.

המערכת החיסונית שלנו מתוחכמת ומורכבת. המערכת יודעת לתפקד במצבים קשים ומסובכים, לטפל בחיידקים ווירוסים ביעילות מרשימה.

אורח החיים המודרני במערב לעיתים לחוץ יתר על המידה עבור האדם והוא עלול לכלול: תזונה לקויה, חוסר שינה ופעילות גופנית, מתח רב המעמיס מאוד על הגוף ומקשה על המערכת החיסונית לבצע את תפקידה.

הבסיס הנכון לתחזוקה וחיזוק מערכת החיסון הוא שמירה על אורח חיים בריא. מכיוון שרובנו לא חיים אורח חיים אידיאלי טוב יהיה לתחזק את מערכת החיסון באמצעים טבעיים נוספים.

במסגרת לימודי נטורופתיה ,לומדים איך ניתן לשלב מזונות וחומרים טבעיים על מנת לחזק את המערכת החיסונית.

הנה 3 דוגמאות :

1.אכילת  ירקות כבושים – ירקות שנכבשו עם מעט חומץ או מלח, יכולים לעזור במקרה של חולשה חיסונית.

2. אכילת שום – החומר הפעיל בשום ממריץ את מערכת החיסון, נוגד חיידקים, וירוסים ופטריות. יש לאכול את השום חי (ללא בישול)

3. חיידקים ידידותיים (פרוביוטיקה) – צריכת מזון ותוספי מזון המכילים חיידקים מסוימים יכולה לסייע לתפקודה ואיזונה של אוכלוסיית החיידקים המהווים חלק חיוני במערכת העיכול.

חיידקים אלו מייצרים רכיבים שמחזקים את מערכת החיסון.

לא פלא שהביקוש ללימודי נטורופתיה גובר עם השנים ,אנשים רבים מבינים שזו הדרך הטובה ביותר לשלב פרנסה בכבוד עם תחושת סיפוק ושינוי אמיתי בהרגלי החיים המביא לבריאות ואורך ימים.

אולי יעניין אותך גם

מכללת מעינות
לימודי רפואה משלימה

בית הדפוס 11, גבעת שאול, ירושלים
איך מגיעים אלינו?

מלאי את הפרטים
ויועצת לימודים תחזור אליך בהקדם

דילוג לתוכן