עברת בהצלחה קורס דמיון מודרך? תפסיקי לפחד!

אחד היתרונות של מי שלמדה קורס דמיון מודרך, הוא שליטה טובה יותר בחרדות ובפחדים שלה ויכולת לסייע גם לאחרים.

הרגשת פחד הינה תחושה גופנית ונפשית לא כל כך נעימה, בני אדם חשים אימה רק מעצם המחשבה שהם עלולים להיקלע לסיטואציה מפחידה. כתוצאה מכך, יש המעדיפים להימנע מלהגיע למצבים בהם עלולים להתעורר חרדה או תחושת פחד, וחבל, כי בכך הם מפסידים חלק ניכר מחייהם ומוותרים על חלומות ומטרות שרצו להגשים.

אחד התחומים שהפחד משתק אותנו יותר מכל ומפריע לתפקוד תקין , הוא ככל הנראה התחום חברתי. מחקרים מצביעים על כך ש"פחד במה" הוא מהחזקים ביותר שקיימים ולעיתים קרובות מרתיע אנשים יותר מהמחשבה על המוות עצמו. סוג אחר של פחד חברתי משתק, הוא פחד מדחייה או בדידות  והפסד אהבתם של הקרובים אלינו.

את האמת, אין לנו מה לחשוש מהפחד, מי שלמדה דמיון מודרך מקבלת כלים המסייעים בידה להשתמש  בפחד לטובתנו, ולהפוך אותו לתחושת עוצמה וביטחון דווקא. 

איך להפוך את הפחד לביטחון ב 3 שלבים

איך דמיון עוזר לנו להתגבר על הפחד? ובכן, ניתן להתמודד עם הפחד באמצעות 3 שלבים שכל אחת יכולה לעשות בעצמה:

שלב ראשון: זיהוי רגשות  ושינוי התווית – עצם ההכרה בתחושה והמודעות אליה זה כבר צעד ראשון לכיוון הנכון. רוב האנשים משקיעים המון כוח ואנרגיה בבריחה מהפחד, ברוב המקרים זה לא עוזר אלא מגביר אותו ומוסיף תחושות של לחץ וחרדה. ברגע שאנו מחליפים את הבריחה וההתנגדות במודעות והתבוננות פנימית, זה מפחית מהרגש הלא נעים.

שלב שני: קבלת הרגשות וביצוע "מסגור מחדש" – בשלב הזה פשוט מרפים ומקבלים את הפחד בהבנה שזה טבעי. אנו משננים לעצמנו שאין באמת רגשות שליליים, אלא יש איתותים ומסרים מהלא מודע שלנו. מסרים שנועדו לקדם אותנו להמשיך למרות הפחד.

שלב שלישי : לוקחים אחריות על  יצירת רגשות – רגש הוא לא משהו שקורה לנו סתם כך ללא סיבה, אלא משהו שאנחנו יוצרים בעצמנו, על ידי המחשבות שלנו. 

אנחנו לא נלחמים במחשבות האלו, אלא רק מפנימים את העובדה, שהפחד אינו רגש חיצוני ובלתי נמנע, אלא נובע מהמחשבות והאמונות שלנו , בכוחנו לשנות זאת.

ללמוד דמיון מודרך, זוהי שליחות הנותנת המון סיפוק אישי, ויכולת לעזור לאנשים רבים, מעבר לפרנסה בכבוד.

 

מכללת מעינות
לימודי רפואה משלימה

בית הדפוס 11, גבעת שאול, ירושלים
איך מגיעים אלינו?

מלאי את הפרטים
ויועצת לימודים תחזור אליך בהקדם

דילוג לתוכן