יועצת בכירה לאורח חיים בריא – מסלול ההכשרה

איך מסכמים ב 3 מילים את הקונספט של: חיים בצורה הטובה ביותר, איכותית יותר וחיובית יותר, מבלי לסבול יותר מדיי מכל מיני גורמים שליליים: לחץ, מתח, עייפות, חוסר חשק, חרדה?

פשוט:  אורח חיים בריא!

כל מי שתשאל יגיד לך שחשוב לו לחיות באופן בריא, השאלה היא, איך משיגים את זה? האם גם בתחום הזה צריך ייעוץ? ובכן, יש אנשים שמודעים לנושא ומשקיעים בזה לא מעט אבל ישנם כאלה שלא ולכן חשוב שיקבלו ייעוץ מקצועי מיועצת מוסמכת שעברה הכשרה כיועצת לאורח חיים בריא במכללה מוכרת.

אורח חיים בריא, משפיע על סגנון החיים שלנו במהלך חיי היום יום. כל פעולה או התנהגות יכולה להוביל אותנו לשינוי לטובה קרי לאיכות חיים טובה יותר מבחינת בריאות ורווחה. 

שמירה על אורח חיים בריא זה לא רעיון בעלמא יש לזה בהחלט פן מעשי. סגנון חיים אשר מעורבים בו מספר דברים כמו: תזונה נכונה, פעילות גופנית, פעילות חברתית, הימנעות ממצבי לחץ ומתח,השגת שלווה ומנוחה, פיתוח כישורים ומיומנות בצורה יצירתית ומגוונת.

איך שומרים על אורח חיים בריא?

כדי להבטיח חיים בריאים יותר, מומלץ לעשות שינוי משמעותי ולשנות את אורח החיים שלנו. זה כולל 3 תחומים:

1.בדיקות שגרתיות – כולם עושים לרכב שלהם טסט פעם בשנה, נכון? אז גם לגוף צריך! חשוב מאוד לבצע בדיקות רפואיות שגרתיות. יש בדיקות שמבצעים לפי גיל מסוים שבו יש סיכון מוגבר למחלה מסוימת. כמו כן  מומלץ לבצע כל חצי שנה בדיקת דם.

 

 2.פעילות גופנית – לא לפעמים או מדי פעם,זה צריך להיות חלק מהשגרה של האדם. מומלץ לבחור בספורט אהוב עליכם על מנת להמשיך ולהתאמן לאורך זמן ולא להתייאש לאחר יומיים. רבים ממליצים על פעילות פשוטה וקלה כמו הליכה, היא מתאימה לכל גיל, עוזרת לשיפור זרימת הדם ומשפרת את תפקוד מערכת הנשימה והלב. 

 

3 תזונה נכונה- לא מדובר על מה שאנשים מכנים " דיאטה" או אכילה בכמויות קטנות. תפריט מבוסס על אוכל בריא, אשר משלב חלבונים, פחמימות ושומנים בכמות נכונה. לאורך זמן תזונה בריאה משפיעה בצורה טובה על הבריאות. אנשים מתארים שלאחר תקופה של מעבר לתזונה בריאה היה שיפור ניכר ברמת הכולסטרול, לחץ דם ותפקוד המערכת החיסונית. 

 

לימודי ייעוץ לאורח חיים בריא

קורס יועצת בכירה לאורח חיים בריא מיועד לכל המעוניינת להרחיב את ידיעותיה בתזונה נכונה וטבעית כדי לסגל הרגלי אכילה בריאים ומאוזנים ותזונה נכונה. לימודי יועצת בכירה לאורח חיים בריא מכשיר את התלמידה לעבודה בתחום. תוכנית הלימודים מגוונת ועשירה בתכנים מקצועיים כגון: אנטומיה,תורת המזון, תזונה מערבית , בניית תפריטים , פיזיולוגיה ועוד. 

מכללת מעינות
לימודי רפואה משלימה

בית הדפוס 11, גבעת שאול, ירושלים
איך מגיעים אלינו?

מלאי את הפרטים
ויועצת לימודים תחזור אליך בהקדם

דילוג לתוכן