יועצת בכירה לאורח חיים בריא – איפה הכי כדאי ללמוד?

תחום התזונה טומן בחובו גישות רבות, מיתוסים, ואמונות שונות. בעוד השיטות המדעיות מאפשרות לנו זוויות מאוד ספציפיות, כיום ידוע שהן אינן מושלמות ללא הידע התזונתי העתיק והרחב הקיים כבר אלפי שנים. התזונה שלנו משפיעה עלינו בכל רובד, ולא לשווא נאמר "האדם הוא מה שהוא אוכל".

כולנו יודעים שבריאותנו מושפעת ישירות מהתזונה שלנו, אך לא הרבה יודעים שישנה השפעה תזונתית גם על האנרגיות שלנו, על החברה שאנו מושכים אלינו, ועוד. תזונה לא מדויקת עשויה להביא לדלדול אנרגיות, חוסר ריכוז, בעיות בריאותיות ואף לפגיעה במערכת החיסונית. עם זאת – הרגלי תזונה הם אינם פשוטים להטמעה – ופעמים רבות נדרשת עזרה והכוונה מקצועית.

לימודי יועצת בכירה לאורח חיים בריא מאפשרים לסטודנטיות להפוך למטפלות מקצועיות – המסוגלות לעזור ולהביא לשינוי אמיתי.

מה תפקידה של יועצת בכירה לאורח חיים בריא?

תזונה טבעית ומותאמת לנו ככל הניתן – מאפשרת לנו הימנעות מבעיות שונות, מחלות כרוניות, עייפות, ואפילו משפיעה על התנהגותנו והסביבה החברתית שלנו.

ליועצת בכירה לאורח חיים בריא יש תפקיד עצום, ושליחות משמעותית בקרב קהל המטופלים הדורשים סיוע.

אנשים רבים חיים בצורה שאינה נכונה עבורם, ואינם יודעים להניח את האצבע על הבעיה – היות ומדובר בהרגלים שהושרשו במשך שנים. יועצת התזונה מסוגלת לעשות שינוי אמיתי בחייהם של מטופלים אלו, ולהוביל אותם צעד אחרי צעד לחיים חיוניים וטובים יותר.

תפקידה של יועצת בכירה לאורח חיים בריא הוא חשוב מאין כמוהו, היות והיא מכוונת אנשים לשינוי אמיתי באורח החיים שלהם, ופותחת עבורם דלת לחיים טובים ואיכותיים יותר.

לימודי יועצת בכירה לאורח חיים בריא

קורס יועצת בכירה לאורח חיים בריא מאפשר רכישת ידע נרחב, שמקורו נעוץ באלפי שנים של חכמה, וגם במחקרים מדעיים עדכניים וחדשים.

לימודים להסמכת יועצת בכירה לאורח חיים בריא מקנה לתלמידות ידע מדעי, יחד עם גישות נטורופתיות וטכניקות מעשיות לטיפול והנחייה.

מעבר לידע בבניית תפריטים והצבעה על מזונות בריאים יותר או פחות, הסטודנטיות לומדות גם טכניקות לבישול בריא, תזונה טבעית, שיטות מדעיות כמו אנטומיה, פיזיולוגיה ופרמקולוגיה, קריאת בדיקות מעבדה, יישומים פסיכולוגיים והתנהגותיים.

כל אלו- מעניקים למטפלת את כל המכלול הדרוש לה על מנת להפוך ליועצת בכירה מקצועית. הלימודים הם דינאמיים והחומר מתעדכן כל העת, מה שיאפשר לתלמידות ידע רלוונטי בכל שלב.

במהלך הלימודים הסטודנטיות רוכשות ידע המבוסס על מחקרים ושיטות מדעיות, גישות נטורופתיות, יישומים פסיכולוגיים והתנהגותיים – המאפשרים להן להנחות את המטופלים ולבצע שינוי חיובי בחייהם, באמצעות שיטות בישול, בחירת מזונות, אורח חיים נכון, וגישות טיפוליות פסיכולוגיות.

אולי יעניין אותך גם

מכללת מעינות
לימודי רפואה משלימה

בית הדפוס 11, גבעת שאול, ירושלים
איך מגיעים אלינו?

מלאי את הפרטים
ויועצת לימודים תחזור אליך בהקדם

דילוג לתוכן