לימודי נטורופתיה מה לומדים בשנה ב' ?

בייסודה של הנטורופתיה עומדת התפיסה כי לגוף האדם יש היכולת לרפא את עצמו ממחלות; כך, כאשר מטופל חולה במחלה, ינסה הנטורופת למצוא את הגורמים המפריעים לגוף לרפא את עצמו  ולנטרלם. 

לימודי נטורופתיה בצורה מקצועית  יודעים לשלב בצורה חכמה בין הרפואה המערבית לרפואה המשלימה תוך שימוש בידע ובניסיון שצברו ובמגוון שיטות אבחון, הכוללות בין השאר אבחון לפי כף הרגל, העין, אבחון בעיות בבטן, הבנה בשפת הגוף ועוד.

הנטורופת הוא מטפל רב-תחומי הנעזר במגוון שיטות ריפוי ואבחון המספקות טיפול מקיף ושלם לאדם. המטפלים בשיטה זו פועלים על פי התפיסה ההוליסטית הגורסת כי גוף, נפש ורוח אחד הם. 

לימודי נטורופתיה קצת יותר לעומק

בשנה א' נכנסות התלמידות בשערי השיטה ולומדות את המבוא. בשנה ב' מתחילים להיכנס יותר לעומקה של הגישה הנטורופתית. 

לימודי נטורופתיה בשנה ב'  כוללים בין השאר :

תזונה אורתומולקולרית – שיטת טיפול הדוגלת במניעה ובטיפול של מחלות, דרך תזונה נכונה ואספקה מרבית של אבות המזון (חלבונים, שומנים, פחמימות) של ויטמינים, מינרלים ואנזימים (תוספי תזונה), שאותם עלינו לספק לגוף במינון מקסימלי ובצורה אינדיבידואלית, כדי להגיע לתפקוד אופטימלי.

מבוא לפסיכולוגיה – המטרה היא להכיר את הפסיכולוגיה המדעית, על תכניה ושיטות המחקר שלה. מפגש זה יאפשר לסטודנטיות להכיר את תחומי הפעילות והמחקר של הפסיכולוגיה המודרנית ולהבין יותר את נפש המטופלים.

צמחי מרפא – צמחי מרפא רבים מכילים בתוכם חומרים היכולים לסייע לגוף האדם. בקורס נלמד ידע כללי אודות צמחי המרפא השונים, סגולות הצמחים ,וכיצד ניתן לפתור בעיות שונות בגוף באמצעות שימוש בצמחי המרפא.

פרחי באך – פרחי באך הם תוספת משמעותית וחשובה לכל טיפול. הם משתלבים בצורה מדהימה עם טיפולי מגע, עם ייעוץ תזונתי או עם כל טיפול אחר.

הם יכולים להינתן כתמיכה בתהליך של שינוי תזונתי, כפורמולה שעוזרת לטיפול בהתנגדויות לשינויים, כתמיכה בהשגת המטרה הרצויה וכמובן שהם יכולים לשמש כלי ריפוי רב עוצמה בפני עצמו.

ללא ספק, הלימודים להכשרת מטפלות בנטורופתיה מקנים לסטודנטים כלי אבחון המאפשרים מתן טיפול כוללני וכן לימוד ופיתוח מיומנויות במגוון תחומי הרפואה המשלימה

 מתוך מגוון הקורסים ברפואה משלימה, לימודי נטורופתיה מקנים השכלה נרחבת ומגוונת ברפואה טבעית, בנטורופתיה ובטיפול אינטגרטיבי משולב מעמיק.

מכללת מעינות
לימודי רפואה משלימה

בית הדפוס 11, גבעת שאול, ירושלים
איך מגיעים אלינו?

מלאי את הפרטים
ויועצת לימודים תחזור אליך בהקדם

דילוג לתוכן