לימודי קואצ'ינג – שינוי בחיים והגשמת מטרות

הגשמה אישית, ייעוד אישי, סימון מטרות וחתירה ליעד הם מונחים המלווים כל אחד מאתנו בכל שלב בחיים, כך שלא פלא כי קואצ'ינג הופך להיות אחת ההתנסויות ההכרחיות כמעט על מנת להגשים זאת. 

קואצ'ינג הוא המסלול העכשווי הנכון ביותר שעובר כל מי שרוצה למצות את הפוטנציאל שלו, להבין טוב יותר אילו מכשולים עומדים בפניו במהלך חייו ולפתח יכולת להתמודדות טובה יותר עם האתגרים של החיים המודרניים.

קואצ'ינג הפך לתופעה רווחת מאוד בעולם בשנים האחרונות  המטרה שלו היא לעזור לאנשים לעבור שלבים שונים בחייהם, להתמודד עם משימות ולספק ליווי ותמיכה אישית.

מטרת אימון אישי היא העצמת המתאמן ונתינת כלים לחיים אשר יתרמו לו לצאת ממצב תקיעות, בהירות בנוגע לדילמות בחייו ומציאת תשובות אשר מצויות במתאמן בעזרת המאמן וליווי שלו בתהליך.

תהליך האימון הוא לרוב תחום בזמן אשר מוגדר מראש, לרוב 3 חודשים, אשר בזמן זה המאמן והמתאמן עוברים תהליך משותף על מנת שהמתאמן יגיע ליעד אליו הוא שואף.

תהליך האימון הוא מניע לפעולה, שינוי ותורם בהוויה של המתאמן ובעשייה שלו כאחד.

רוב הנשים שעברו לימודי קואצ'ינג בהצלחה מדווחות על תהליך אישי שעברו ומסע מרתק להגשת יעדים ומטרות בחיים 

לומדים קואצ'ינג ומחוללים שינוי בדרך למטרה 

לימודי קואצ'ינג מחוללים שינוי קודם בך – להיות מאמנת אישית פירושו להוביל אנשים לשינוי משמעותי בחייהם על ידי תהליך מעצים, ממוקד וקצר מועד. 

מאמנת אישית מובילה אנשים להשגת מטרות ומימוש חלומותיהם תוך התפתחות אישית, צמצום הפער בין המצב המצוי למצב הרצוי והעלאת שביעות רצון מחייהם.

רוצה לעשות שינוי? הנה כמה טיפים:

לזהות את הסיבות לתקיעות – הדבר הכי חשוב בהתחלה הוא, לזהות את מקור הבעיה. הסיסמה המוכרת שחמישים אחוז מהפתרון לבעיה מתחיל במודעות אליה, נכונה ורלוונטית מאוד לכל מי שרוצה להתחיל לשנות דברים בחיים.

להגדיר מה השינוי שאת רוצה – רק  לאחר שתבררי מה הסיבה או הסיבות שבגינן אינך מרוצה מחייך, תוכלי להתחיל לבסס את צעדיך הראשונים בדרך לשינוי. 

לשנות דפוסי חשיבה ישנים– המוח הוא שריר וכמו כל שריר אחר בגוף הוא זקוק לאימון כדי לפעול טוב. אם במשך חודשים או שנים את רגילה להתרכז במחשבות שליליות, להקטין את עצמך ואת הרצונות שלך ולראות את החיים בצורה פסימית, מן הסתם לא תוכלי ביום אחד להשתנות מן הקצה אל הקצה ואי אפשר להפוך בפתאומיות את דפוסי החשיבה.

רוצות ללמוד עוד? מוזמנות לבקר ולהתרשם מהצוות המקצועי והיחס האישי של מכללת מעינות לרפואה משלימה

בואי להגשים לעצמך ולאחרים את כל החלומות ולעסוק בתחום מפרנס עם תחושת סיפוק. 

עדנה דביר
רכזת מסלול פסיכותרפיה הוליסטית
BFRP מטפלת מוסמכת מטעם מרכז באך באנגליה, בעלת מרכז "מפתן" מרכז טיפולים והכשרה לניהול משאבי אנוש ותמיכה אישית

בית הדפוס 11, גבעת שאול, ירושלים
איך מגיעים אלינו?

מלאי את הפרטים
ויועצת לימודים תחזור אליך בהקדם

דילוג לתוכן