המלצות לימי הקורונה – טליה בראל

טליה בראל
רכזת מסלול נטורופתיה | נטורופתית, הרבליסטית ורפלקסולוגית
יש המון מידע על מה לעשות בתקופה לא פשוטה זו,
חשבתי לשתף אתכם במה אני ובני משפחתי עושים על מנת לחזק את מערכת החיסון ולשמור על השפיות 🙂
ויטמינים
לאכול מגוון של ירקות ופירות כל יום !
* ויטמין C ליפוזומאלי – נוגד חמצון, מחזק את מערכת החיסון (מגביר ייצור של מאקרופג'ים ולימפוציטים) ונלחם בעצמו במזהמים. כשזה עטוף בליפוזום (סוג של שומן שומן שנספג היטב בתאים) – אנחנו מבטיחים לעצמינו יעילות מריבית.
אני אישית לוקחת וממליצה על ויטמין C כתוסף מזון.
* ויטמין D – בכמות מספקת (לפחות 2000 יחב"ל ליום) – מגביר את פעילות מערכת החיסון.
הוא חיוני לגדילה והתפתחות של תאי דם לבנים (תאי מערכת החיסון) ותאים ריריים (תאי אפיתל) שמשמשים כקו הגנה ראשון בפני מזהמים.
צמחי מרפא
אם אתם בקבוצת סיכון, ממליצה לקחת גם פורמולה לחיזוק חיסוני עם צמחים כמו:
אסטרגלוס, יערה יפנית, אנדרוגרפיס, פטריות מרפא ועוד.
יש פורמולות מדף בבתי טבע ואפשר גם לרכוש דרכי בהתאמה אישית.
בפורמולת צמחים מותאמת אישית אפשר לשלב צמחים לחיזוק חיסוני, צמחים אנטי ויראליים, צמחים מרגיעים עצבית וכו'.
* במקרה ויש תסמינים דמויי שפעת, ממליצה לקחת צמחים נוגדי זיהום שיעבדו בצורה חזקה כמו:
שמן אורגנו (עדיף בנוזל, מעורבב עם שמן זית) או פורמולת מדף שמכילה צמחים כמו אכיניציאה, איזטיס, סקוטלריה סינית ועוד.
פרחי באך
אפשר לקחת רסקיו לעזרה נקודתית (לא יותר ממספר ימים) או לבנות פורמולה להרגעה ואיזון, בהתאמה אישית.
והכי הכי חשוב !!! להיות עם המשפחה, לאפשר אתנחתות של נשימה ורגיעה, לצאת לטבע.
לזכור שכולנו ביחד, ולאפשר לעצמינו, לצד אי הוודאות והפחדים, לראות את המתנות של הזמן הזה.

בית הדפוס 11, גבעת שאול, ירושלים
איך מגיעים אלינו?

הרשמה לסמסטר קיץ 2020

מלאי את הפרטים
ויועצת לימודים תחזור אליך בהקדם

דילוג לתוכן