לימודי רפלקסולוגיה לוחצים על הבריאות

תחום הרפלקסולוגיה התפתח מאוד החל מתחילת המאה העשרים, כשיטת טיפול הנעשית באמצעות, מגע, לחיצות ועיסוי.  הלחיצות על נקודות מסוימות הנמצאות בכפות הרגליים, בכפות הידיים וגם בשוקיים  משפיעות על איברי הגוף הפנימיים וגם על כאבים וליקויים גופניים. באמצעות אותן נקודות  ניתן לאבחן את בעיות המטופלים ולהקל עליהם.

נשים רבות ברחבי העולם המעוניינות ללמוד מקצוע טיפולי, מעניין ומאתגר, בוחרות לימודי רפלקסולוגיה בתחילת דרכן או בתור הסבה מקצועית. זהו מקצוע מבוקש ומשתלם גם מבחינת השכר וגם מבחינת הסיפוק העצום ותחושת השליחות שיש בטיפול באנשים והקלה על הכאב והמצוקה שלהם.

אם נרצה להסביר מהי רפלקסולוגיה על רגל אחת, נאמר, שהיא צורת ריפוי עדינה וטבעית באמצעות עיסוי והפעלת לחצים ברמות שונות, על אזורי רפלקסים בכף הרגל.

על ידי טיפול רפלקסולוגי ניתן לטפל במגוון רחב של בעיות רפואיות ורגשיות ביניהם: נוקשות וכאבים בצוואר ובגב, מיגרנות,כאבי ראש,, סינוסיטיס, בעיות לב, בעיות בכליות, בעיות הורמונליות, בעיות עיכול וכדומה

טיפול רפלקסולוגי ידוע כמרגיע מאוד ונעשה בזמן שהמטופלים שוכבים על הגב  אם הדבר לא מתאפשר או לא נוח למטופל ניתן לטפל גם בישיבה. 

היתרון המרכזי הוא הפחתת לחץ ומתח נפשי בקרב המטופל. הטיפול אינו חודרני, לא מזיק והאבחון לרוב מדויק. 

הוא מאפשר לבנות תוכנית מותאמת אישית ובכך לסייע רבות לבעיה הייחודית שממנה סובל המטופל

לימודי רפלקסולוגיה האם זה מתאים לך?

לימודי רפלקסולוגיה כמו כל תחום ברפואה משלימה מתאימים במיוחד לנשים בעל יכולות של הכלה ותכונות הנדרשות לטיפול באנשים. נשים בעלות מוטיבציה, סקרניות עם יחסי אנוש טובים יתאימו ללא ספק לקורס ייחודי זה. במסגרת לימודי רפלקסולוגיה תלמדנה הסטודנטיות שיטות שונות לאבחון וטיפול בטכניקות מקצועיות, מגוונות וייחודיות.

נשים אשר יתקבלו לקורס זה תלמדנה: מבוא לתחום, אבחון,המפה הרפלקסולוגית של כף הרגל ובנוסף גם  שיטות וטכניקות טיפוליות, אבחון מקיף וכולל: גופני, רגשי ואישיותי, התאמה אישית של הטיפול  וכו' 

בסופו של הקורס לאחר שקיבלו כלים להתמודדות עצמאית כמטפלות  לכל דבר, תשתלבנה התלמידות, בקליניקות הפרטיות או במרכזי הרפואה המשלימה בקופות החולים ובבתי החולים.

 

מכללת מעינות
לימודי רפואה משלימה

בית הדפוס 11, גבעת שאול, ירושלים
איך מגיעים אלינו?

מלאי את הפרטים
ויועצת לימודים תחזור אליך בהקדם

דילוג לתוכן