נטורופתיה לימודים שבאמת עוזרים לאנשים

מטפלים רבים בוחרים ללמוד נטורופתיה, כדי לטפל כמובן, אבל גם כדי ללמוד בעצמם כיצד לחיות חיים בריאים יותר. לימודי נטורופתיה כוללים קורסים בתחומים חשובים לאורח חיים בריא כמו תזונה נכונה, עבודה עם צמחי מרפא ושמנים אתריים, וביצוע יוגה ופעילות גופנית מגוונת.

נטורופתיה היא שיטת טיפול אלטרנטיבית שלא מטפלת בתרופות מזיקות. לאחרונה שומעים יותר ויותר על תופעות הלוואי של תרופות כימיות אשר נעשה בהן שימוש נרחב ברפואה המערבית. 

השיטה הטבעית עוזרת להמון אנשים ומקלה עליהם את הסבל והכאבים והם מביעים את רגשי התודה שלהם למטפלים. לא מעט מטפלות שבחרו ללמוד את התחום קיבלו בעצמן טיפול נטורופתי מקצועי ויעיל והבריאו ממחלות ולכן החליטו להירשם לקורס נטורופתיה בעצמן ולעזור לאחרים כשם שעזרו להן

נטורופתיה לימודים שהם שליחות

לא מעט לומדים את התחום במכללות לרפואה משלימה בגלל הסיפוק ותחושת השליחות מספיק להציץ בסיפורי הצלחה ועדויות ממטפלות שלנו לאורך השנים כדי להבין הכל

לפניכן טעימה קטנה…

רינה בת 41, עורכת דין מצליחה מחיפה מני, נשואה ואמה ל – 2 ילדים, עובדת שעות רבות במשך היום, לא פעילה גופנית, סובלת מאבנים בכליות הגיעה לטיפול נטורופתי עקב המלצה מבת משפחה.

אחר ותזונה נכונה הוכחה כיעילה ביותר לטיפול באבנים בכליות ניתנה חשיבות לתפריט נכון. התפריט נבנה ממזונות ללא שומן מן החי עם פחמימות מורכבות בנוסף לתכנית התזונתית ניתנה פורמולות צמחי מרפא. ובניית תכנית אישית לפעילות גופנית.

בבדיקות שביצעה רינה לאחר ארבעה חודשי טיפול נמצא באולטרסאונד כי האבנים נעלמו כליל, רינה הרגישה שיפור משמעותי ברמת האנרגיה וההרגשה הכללית. היא כתבה מכתב מרגש למטפלת והמליצה לכל מי שהכירה על הטיפול המדהים הזה!

יניב בן 29, סטודנט, מתל אביב סבל שנים רבות מפצעים מוגלתיים בעור. רופא העור לא הצליח לעזור לו והוא פנה למטפלת דרך מודעה באינטרנט. 

נבנתה לו תוכנית תזונה היפואלרגנית למשך 6 שבועות. במקביל הוא קיבל פורמולת צמחי מרפא בעלת פעילות אנטי דלקתית כגון כורכום, בופלאורום. לאחר 3 חודש חלה הטבה משמעותית. לא נוצרו פצעים חדשים והפצעים הישנים החלו להגליד ולהיעלם – מה שלא קרה בעבר. לאחר חודש וחצי נעלמו הפצעים ולא חזרו יותר. הוא פרסם פוסט מרגש ביותר בפייסבוק ולא הפסיק להתפעל.

אלפי סיפורים של הצלחות, תחושת סיפוק ושכר נאה הביאו נשים רבות להתעניין בלימודי נטורופתיה ורבות מהן הגשימו את החלום וכבר זוכות לעזור לאנשים ולא פחות חשוב לחיות חיים בריאים וטבעיים יותר.

מכללת מעינות
לימודי רפואה משלימה

בית הדפוס 11, גבעת שאול, ירושלים
איך מגיעים אלינו?

מלאי את הפרטים
ויועצת לימודים תחזור אליך בהקדם

דילוג לתוכן