קורס nlp האם זה מתאים לי?

האדם ללא ספק נזר הבריאה. בדמיון האנושי טמון כוח עצום, המאפשר לאדם להשפיע על חייו.  הדמיון המודרך הוא טכניקה טיפולית יישומית המשתמשת ביצירת דימויים מתוך מודעות במטרה לשפר את איכות החיים ולפתור דילמות או מצוקות. שיטה זו היא למעשה גם דרך חיים מעשית ונגישה העושה שימוש בכלים הנמצאים בתוכנו.

דמיון מודרך מקובל כיום כחלק אינטגרלי מהטיפול בתחומי טיפול שונים, כגון: הדרכה למאמנים בתחום הספורט, טיפולים פסיכולוגיים,  שיפור התפתחות אישית וארגונית ועוד. זהו תהליך מודע, רצוני ויצירתי, שמטרתו להביא לשינוי.

נמצא, כי דמיון מודרך מסייע להירגע ולהפיג מתחים, לתמיכה במצבי כאב ובעיות בריאות במצבים רגשיים מורכבים. NLP הוא כלי טוב לתמיכה בשיפור מערכות יחסים, ליצירת מציאות, לעבודה אישית התפתחותית ולתהליכי אימון, והוא משתלב בשיטות טיפול שונות.

היתרון בטיפול NLP נובע מתוך היותו כלי מעשי ומכוון תוצאות, ולכן הוא מאפשר למטופלים להתמודד בהדרגה עם מחשבות והתנהגויות שליליות, ולשנות אותן. הרעיון המרכזי של לימודי NLP הוא לשבור את ההרגלים וליצור סוג של "תכנות" מחדש של המוח ובהתאם לכך להשפיע באופן חיובי על צורת החשיבה, ההתנהגות וכן יכולת התגובה לסביבה. ללא הכשרה מתאימה, אין דרך לעזור למטופל ואף ניתן להחמיר את מצבו, ולכן ההכשרה חייבת להתבצע באופן מסודר ע"י מכללה מקצועית.

קורס nlp – לימודי דמיון מודרך

לימודי NLP (דמיון מודרך) לנשים מתאימים למי שמחפשת משמעות לחיים ורוצות לחולל שינוי חיובי בחייהם של אנשים, באמצעות טיפול NLP ממוקד ויעיל. לאור הפריחה בתחום והביקוש הרב בעבור הטיפול, נפתחו לאחרונה לא מעט מסלולי לימוד במכללות ללימודי רפואה משלימה אשר מכשירים מטפלות בתחום.

 ישנן מספר מטרות ללימודי קורס nlp :

  • התנסות עם פרקטיקות מגוונות לעבודה עם הלא מודע 
  • טכניקות הקשבה עמוקה  ומפתחות לכניסה ושהייה בתוך החוויה (Near Experience באנגלית) בחדר הטיפולים.
  • פיתוח עצמי של הלא מודע על ידי דיאלוג עם חלקים פנימיים, קונסטלציה משפחתית, ועבודה אוטוביוגרפית
  • התפתחות אישית ומקצועית חווייתית
  • הכשרת מטפלים מוסמכים בדמיון מודרך אקטיבי

הקורס מהווה מרחב התפתחות אישי ומקצועי עוצמתי, מרפא, מהנה ומחבר להקשבה פנימית עמוקה.

במהלך הלימודים נוצרת אותנטיות והבנה עמוקה של תהליכים תוך ובין אישיים הגורם לתלמידות לצאת למסע אחר, מסע באמצעות הדמיון.

הלימודים מהווים שער כניסה לחוויה חושית שבה אנחנו משתמשים במקורות אחרים הזמינים לנו ביום-יום ואנחנו לא משתמשים בהם.

 

מכללת מעינות
לימודי רפואה משלימה

בית הדפוס 11, גבעת שאול, ירושלים
איך מגיעים אלינו?

מלאי את הפרטים
ויועצת לימודים תחזור אליך בהקדם

דילוג לתוכן