לימודי רפואה סינית באווירה משפחתית

הרפואה הסינית המסורתית, זוכה לכבוד רב בעולם כולו, ובמיוחד בארצות המערב, שם גילו מחדש בעשורים האחרונים את נפלאותיה של הרפואה הטבעית, ואת כוחה הרב בהליך הריפוי הטבעי

טיפולים באמצעות דיקור סיני (אקופונקטורה) או צמחי מרפא סיניים, הפכו בשנים האחרונות לטיפולים פופולריים בישראל ובעולם כולו. 

טיפול זה השתרש בתודעה הציבורית, כמו גם קופות ובתי החולים שהפנימו את תועלתו ושילבו אותו במסגרתם.

דווקא משום כך, חשוב לדעת מי המטפל.

במסגרת לימודי רפואה סינית שמה המכללה למטרה,ליצור רף איכותי ומקצועי גבוה ולהכשיר בסוף המסלול, תלמידות איכותיות המצוידות במיטב הכלים על מנת לטפל בצורה המיטבית.

תעודת ההסמכה עוזרת לציבור הרחב, להבחין בין מטפלות שלמדו ברמה גבוהה ומספקת, לבין מי שסיימו קורס בסיסי, מצומצם ולא מספק, פתחו קליניקה ויצאו לשוק העבודה.

לימודי רפואה סינית – חוויה לימודית בסביבה תומכת

מעבר לרמה לימודית גבוהה, חשוב להקפיד, גם על סביבת לימודים טובה ונעימה.

סביבת לימוד נכונה היא סביבה שיש בה אווירת לימודים. אווירת לימודים טובה מעודדת ומאפשרת למידה, נותנת מקום לחשיבה, מסייעת לריכוז ומונעת הסחת הדעת.

במכללת מעינות אנו מקפידות על יצירת אווירה נעימה,חמימה,ביתית ונשית.

הדבר מתבטא בכיתות לימוד נקיות ומטופחות, עיצוב נעים לעין ומעורר השראה, אירועים עם כיבוד עשיר וביתי, יצירת סביבה מכבדת ושיח פורה עם המרצות ונשות הצוות.

הדלת של המנהלות תמיד פתוחה לתלמידות ויש להן אוזן קשבת. הצוות משתדל להתחשב בצרכים ובאילוצים של כל אחת ואחת.

במהלך הלימודים, אנו מקפידות לתת ביטוי, לכל תלמידה ויחס אישי ומכבד. התלמידות מקבלות גם ערך מוסף בדמות אימון אישי ותעסוקתי,סדנאות חוויתיות,הכוונה מקצועית,הטבות שונות ושלל פינוקים.

לא פלא שבוגרות המכללה ולא רק, במסגרת לימודי רפואה סינית, באות ולומדות בשמחה ומפנימות את הערכים ודרך החיים המאוזן ואת אורח החיים הבריא, של הרפואה המשלימה.

 במסגרת הקורסים ברפואה משלימה במכללה משלבים כל העת, רמה מקצועית גבוהה מצד אחד ושמירה על אווירה ביתית ונעימה מאידך וזה סוד ההצלחה והקסם המיוחד של המכללה הנשית ללימודי רפואה משלימה.

מכללת מעינות
לימודי רפואה משלימה

בית הדפוס 11, גבעת שאול, ירושלים
איך מגיעים אלינו?

מלאי את הפרטים
ויועצת לימודים תחזור אליך בהקדם

דילוג לתוכן